က်ေနာ့္ေစတနာနဲ႔ဆႏၵ

မဂၤလာပါခင္ဗ်ား . . . က်ေနာ္ AutoCAD နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးမႈေလးေတြ လုပ္ခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက ျဖစ္ႏိုင္ရင္ CAD Software ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္။ ဗဟုသုတေလးေတြ၊ အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြ ေ၀မွ်ေစခ်င္တာပါ။ က်ေနာ့္မွာ ရိွတာကေတာ့ AutoCAD အေတြ႕အၾကံဳေတြပါ။ မိတ္ေဆြတို႔ သိခ်င္တာ၊ ေမးခ်င္တာေလးေတြရိွရင္ က်ေနာ္သိတာ၊ တတ္တာေလးေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ အေၾကာင္းျပန္တာ ေနာက္က်ရင္ေတာ့ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံအသီးသီး၊ နယ္ပယ္အသီးသီးမွာ AutoCAD နဲ႔အလုပ္လုပ္ေနၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသူ၊ ႏိုင္ငံသားအေပါင္းအတြက္ က်ေနာ္တတ္ႏိုင္တာေလးကို ျဖည့္ဆည္း ေပးခ်င္တာပါ။ ေနာင္ကိုလဲ AutoCAD နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ သင္ခန္းစာေလးေတြ၊ ေဆာင္းပါးေလးေတြ၊ AutoCAD eBooks ေတြ၊ Engineering eBooks ေတြ ကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ တင္ေပးသြားပါ့မယ္ . . .

ေလးစားစြာျဖင့္
WISE GUY
(wiseguy.edu@gmail.com)

Saturday, November 5, 2011

T3D-02: ေၾကာင္လိမ္ေလွခါး (3D Spiral Staircase) ဆြဲၾကရေအာင္

all 3d

T3D-02: Fig-01

ေတာင္းဆိုတာေတြ ရိွေနတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ ေၾကာင္လိမ္ေလွခါး (3D Spiral Staircase) ဆဲြဖို႔ကို အေျခခံအက်ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားေရးထားပါတယ္။ ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဒီအေပၚမွာအေျခခံၿပီး ကိုယ္စိတ္ကူးရိွရင္ ရိွသလို ထပ္ျဖည့္သြားလို႔ ရမွာပါ။


က်ေနာ္ဆြဲမယ့္ ေၾကာင္လိမ္ေလွခါးရဲ႕ အေျခခံေလးေတြကို ေအာက္မွာေဖာ္ျပထားပါတယ္။

clip_image002

T3D-02: Fig-02

ေလွခါးတခုလံုးကို Radius = 4’ 6” နဲ႔ အလယ္တိုင္ကို Outer Radius = 5”, Inner Radius = 3” ထားထားပါတယ္။ တိုင္အပိတ္ထားခ်င္လည္း အေျခခံရသြားၿပီးတဲ့ေနာက္ ဆြဲၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ေလွခါးထစ္ ၁၅ထစ္ ထားပါတယ္။ (ျမန္မာလူမ်ိဳးမ်ားက “စံု”မထားေကာင္းဘူးဆိုပဲ။ က်ေနာ္လည္း ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိဘူးေနာ္။ ေလွခါးဆံက အတြင္းဘက္ ငိုက္ရင္ အိမ္ရွင္ခိုက္တယ္။ အျပင္ဘက္ ငိုက္ရင္ လက္သမားခိုက္တယ္ ဆိုတာကေတာ့ ေလွခါးဆံကို တည့္တည့္ျဖစ္ေအာင္ လက္သမားကို ၾကပ္တာလို႔ ထင္ပါတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ အိမ္ရွင္ကလဲ အခိုက္မခံႏိုင္သလို လက္သမားကလည္း ဘယ္အခိုက္ခံႏိုင္မလဲေလေနာ္။) ဆိုေတာ့ တထစ္နဲ႔တထစ္ၾကား ေထာင့္အကြာအေ၀းက 24 Degree ျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္က လြယ္လြယ္ပဲ ေလွခါးဆံအထူကို 1.5” ထားသလို ေလွခါးဆံအပိတ္ကိုလည္း 1.5” ပဲထားပါတယ္။ ညာဘက္က Section ပံုမွာျပထားပါတယ္။ လက္ရန္းတိုင္ကို      Diameter = 2” ထားၿပီး ေလွခါးဆံရဲ႕ အျပင္အ၀န္းကေန 2” အကြာမွာ Centre ထားထားပါတယ္။

clip_image004

T3D-02: Fig-03

ေလွခါးထစ္ တထစ္ရဲ႕ အျမင့္ဟာ 8” ျဖစ္ၿပီး ၁၅ ထစ္ထားထားလို႔ အထပ္တထပ္နဲ႔တထပ္ၾကားအျမင့္ကေတာ့ 10’ 8” အကြာ ျဖစ္ပါတယ္။

က်ေနာ္နဲ႔အတူတူ လိုက္ဆြဲၾကည့္ရေအာင္ . . . ။ က်ေနာ္က Command Line ကိုအားျပဳေျပာေပမယ့္ ခင္ဗ်ားတို႔ သန္သလို လိုက္လုပ္ၾကည့္လည္း ရပါတယ္။

ပထမဆံုး Units Setting ကိုျပင္ပါ။

clip_image006

T3D-02: Fig-04

Length ကို Architectural နဲ႔ Precision ကို 1/256” အထိ ယူထားလိုက္ရေအာင္။ အရင္တုန္းကေတာ့ Precision မ်ားမ်ားယူေလ RAM Memory စားေလဆိုေပမယ့္ ဒီေန႔ေခတ္မွာ ဘာမွမေျပာပေလာက္ေတာ့ပါဘူး။ ဒီေတာ့ အျမင့္ဆံုးသာယူထားလိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ OK နဲ႔ထြက္ထားလိုက္ပါ။

ၿပီးရင္ Circles ေတြစဆြဲမယ္။

Command: CIRCLE <Enter>

Specify center point for circle or [3P/2P/Ttr (tan tan radius)]: (ႀကိဳက္ရာ၊ အဆင္ေျပရာတေနရာကို Click လုပ္လိုက္ပါ။)

Specify radius of circle or [Diameter] <0'-1 1/2">: 4'6" <Enter>

Command: CIRCLE <Enter>

Specify center point for circle or [3P/2P/Ttr (tan tan radius)]: @ <Enter> (က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ Drawing မွာ ေစာေစာက Cirlce ရဲ႕ Centre point တခုပဲ ရိွေသးေတာ့ Last Point အေနနဲ႔မွတ္ထားပါတယ္။ အခုဗဟိုတူ စက္၀ိုင္းေတြ ဆြဲမွာဆိုေတာ့ ဒါကို အသံုးခ်လိုက္တာပါ။)

Specify radius of circle or [Diameter] <4'-6">: 5" <Enter>

Command: CIRCLE <Enter>

Specify center point for circle or [3P/2P/Ttr (tan tan radius)]: @ <Enter>

Specify radius of circle or [Diameter] <0'-5">: 3" <Enter>

ဒါဆိုဗဟိုတူ Circles ၃ခုရၿပီ။

Command: LINE <Enter>

Specify first point: Circle ေတြရဲ႕ Centre ကိုဖမ္းပါ။ (Object Snaps ကိုဘယ္လိုအသံုးခ်ရမယ္ဆိုတာ

"2D-05: Object Snaps ရဲ႔ အသံုး၀င္ပံုမ်ား" မွာေဖာ္ျပၿပီးပါၿပီ။)

Specify next point or [Undo]: အျပင္ဘက္ဆံုး Circle ရဲ႕ Quadrant ကိုဖမ္းပါ။

Specify next point or [Undo]: <Enter>

Command: ROTATE <Enter>

Current positive angle in UCS: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0.00

Select objects: l <Enter> (ေနာက္ဆံုးဆြဲထားတဲ့ Line ကို ျပန္ေရြးတာပါ။)

Select objects: 1 found

Select objects: <Enter>

Specify base point: (Circles ေတြရဲ႕ Centre ကိုဖမ္းပါ။)

Specify rotation angle or [Copy/Reference] <0.00>: c <Enter> (Rotate လုပ္ရင္း တလက္စတည္း Copy ကူးလိုက္တာပါ။)

Rotating a copy of the selected objects.

Specify rotation angle or [Copy/Reference] <12.00>: 24 <Enter>

clip_image008

T3D-02: Fig-05

အခုဆိုရင္ က်ေနာ္အထက္မွာ ျပထားသလိုရၿပီေနာ္။ ကဲ လက္ရန္းတိုင္အေျခကို ဆက္ဆြဲရေအာင္။

Command: CIRCLE <Enter>

Specify center point for circle or [3P/2P/Ttr (tan tan radius)]: အျပင္ဘက္ဆံုး Circle ရဲ႕ညာဘက္ Quadrant ကိုဖမ္းပါ။

Specify radius of circle or [Diameter] <0'-3">: 1 <Enter>

Command: MOVE <Enter>

Select objects: l <Enter> (Last object ကိုျပန္ေကာက္တာပါ။)

Select objects: 1 found

Select objects: <Enter>

Specify base point or [Displacement] <Displacement>: -2,0 (Displacement တန္းေပးလိုက္တာပါ။)

Specify second point or <use first point as displacement>: <Enter>

Command: ROTATE <Enter>

Current positive angle in UCS: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0.00

Select objects: l <Enter>

Select objects: l 1 found

Select objects: <Enter>

Specify base point: Circles ေတြရဲ႕ Centre ကိုဖမ္းပါ။

Specify rotation angle or [Copy/Reference] <24.00>: 12 <Enter>

clip_image010

T3D-02: Fig-06

Command: OFFSET <Enter>

Current settings: Erase source=No Layer=Source OFFSETGAPTYPE=0

Specify offset distance or [Through/Erase/Layer] <0'-1 1/2">: 1.5" <Enter>

Select object to offset or [Exit/Undo] <Exit>: Line တခုကိုေရြး

Specify point on side to offset or [Exit/Multiple/Undo] <Exit>: ေရြးထားတဲ့ Line ရဲ႕ အေပၚဘက္ကို Click ေပး

Select object to offset or [Exit/Undo] <Exit>: ေနာက္ Line တခုကိုေရြး

Specify point on side to offset or [Exit/Multiple/Undo] <Exit>: အေပၚဘက္ပဲ Click ေပးေပးပါ။

Select object to offset or [Exit/Undo] <Exit>: <Enter>

clip_image012

T3D-02: Fig-07

Command: TRIM <Enter>

Current settings: Projection=UCS, Edge=None

Select cutting edges ... Radius 5” ရိွတဲ့ Circle ကိုေရြးပါ။

Select objects or <select all>: 1 found

Select objects:

Select object to trim or shift-select to extend or

[Fence/Crossing/Project/Edge/eRase/Undo]: Specify opposite corner:

Select object to trim or shift-select to extend or

[Fence/Crossing/Project/Edge/eRase/Undo]:

Crossing နဲ႔ ျဖတ္ခ်င္တဲ့ ၄လိုင္းစလံုး ေရြးလိုက္ပါ။

clip_image014

T3D-02: Fig-08

Command: TRIM <Enter>

Current settings: Projection=UCS, Edge=None

Select cutting edges ...

Select objects or <select all>: 1 found

Select objects: 1 found, 2 total

အျပင္ဘက္ဆံုး ႏွစ္လိုင္းကို ေရြးပါတယ္။

Select objects:

Select object to trim or shift-select to extend or

[Fence/Crossing/Project/Edge/eRase/Undo]: မလိုခ်င္တဲ့ Circle ရဲ႕အပိုင္းကို ျဖတ္ဖို႔ ေရြးပါတယ္။

Select object to trim or shift-select to extend or

[Fence/Crossing/Project/Edge/eRase/Undo]: <Enter>

clip_image016

T3D-02: Fig-09

အခုဆိုရင္ က်ေနာ္အေပၚမွာ ျပထားသလို ေလွခါးဆံတခုကို တည္ေဆာက္လုိ႔ ရပါၿပီ။ ၿပီးရင္ 3D Extrude ျပစ္လို႔ရေအာင္ Boundary လုပ္ပါ့မယ္။

clip_image018

T3D-02: Fig-10

clip_image020

T3D-02: Fig-11

Boundary Creation Dialog Box ထဲက Pick Point Button ကိုေရြးၿပီး က်ေနာ္အထက္မွာ အနီေရာင္အစက္ေလးေတြနဲ႔ ျပထားတဲ့ ဧရိယာ ၃ခုကို ေရြးလိုက္ပါ။

Command: VPOINT <Enter>

Current view direction: VIEWDIR=0'-0",0'-0",0'-1"

Specify a view point or [Rotate] <display compass and tripod>: r <Enter>

Angle in XY plane from X axis <270.00>: 225 <Enter>

Enter angle from XY plane <90.00>: 30 <Enter>

Regenerating model.

clip_image022

T3D-02: Fig-12

ၿပီးရင္ ပထမဆံုးေလွခါးထစ္ကို ဆြဲဖို႔ အျမင့္ 8” အရင္တင္ထားရေအာင္ Move လုပ္ပါ့မယ္။

Command: MOVE <Enter>

Select objects: မွာ Circle - ၃ခု၊ Boundary - ၃ခုကိုေရြးပါတယ္။

Select objects: 6 found

Select objects: <Enter>

Specify base point or [Displacement] <Displacement>: 0,0,8 <Enter> (က်ေနာ္တို႔ကဘာမွ unit မထည့္ရင္လည္း အနိမ့္ဆံုးျဖစ္တဲ့ Inch ပဲယူပါလိမ့္မယ္။ စမ္းသံုးၾကည့္ႏိုင္ေအာင္ တမင္ထည့္ေရးေပးလိုက္တာပါ။)

Specify second point or <use first point as displacement>: <Enter>

clip_image024

T3D-02: Fig-13

က်ေနာ္ Move လုပ္တုန္းက ဘာလို႔ တခုခ်င္း Select လုပ္ေကာက္သလဲဆိုတာ သိေလာက္ပါၿပီ။ ေအာက္က က်န္ခဲ့တဲ့လိုင္းေတြ Erase သာလုပ္လိုက္ပါေတာ့ . . . ။

clip_image026

T3D-02: Fig-14

ၿပီးရင္ က်ေနာ္ အနီစက္ေလးေတြျပထားတဲ့ ဧရိယာ ၃-ခုကို -8” နဲ႔ Extrude လုပ္ပါ့မယ္။

Command: EXTRUDE <Enter>

Current wire frame density: ISOLINES=16, Closed profiles creation mode = Solid

Select objects to extrude or [MOde]: 1 found

Select objects to extrude or [MOde]: 1 found, 2 total

Select objects to extrude or [MOde]: 1 found, 3 total

Select objects to extrude or [MOde]: <Enter>

Specify height of extrusion or [Direction/Path/Taper angle/Expression] <3'-6">: -8 <Enter>

က်န္တဲ့ ၂ခုကိုေတာ့ -1.5” နဲ႔ Extrude လုပ္လိုက္ပါ။

Command: EXTRUDE <Enter>

Current wire frame density: ISOLINES=16, Closed profiles creation mode = Solid

Select objects to extrude or [MOde]: Specify opposite corner: 2 found

Select objects to extrude or [MOde]: <Enter>

Specify height of extrusion or [Direction/Path/Taper angle/Expression] <-0'-8">: -1.5 <Enter>

ကဲ . . . အခု ေအာက္မွာျပထားသလို ရေနၿပီေနာ္။

extrude 02

 

T3D-02: Fig-15

Command: SUBTRACT <Enter>

Select solids, surfaces, and regions to subtract from ..

Select objects: 1 found (Cylinder အႀကီးကို ေရြးပါ။)

Select objects: Select solids, surfaces, and regions to subtract ..

Select objects: 1 found (Cylinder အေသးကို ေရြးပါ။)

Select objects: <Enter>

 

Command: UNION <Enter>

Select objects: Specify opposite corner: 4 found

Select objects:<Enter>

တလက္စတည္း လက္ရန္းတိုင္ေလးပါ ထည့္လိုက္ရေအာင္။

Command: EXTRUDE <Enter>

Current wire frame density: ISOLINES=16, Closed profiles creation mode = Solid

Select objects to extrude or [MOde]: 1 found (လက္ရန္းအတြက္ ထားထားတဲ့ 2” Diameter Circle ေလးကို ေရြးပါတယ္။)

Select objects to extrude or [MOde]: <Enter>

Specify height of extrusion or [Direction/Path/Taper angle/Expression] <-0'-1 1/2">: 3.5' <Enter>

clip_image030

T3D-02: Fig-16

ကဲ . . . အခုဆိုရင္ ေလွခါးထစ္ေလးတခုကို လက္ရန္းတိုင္ေလးအပါနဲ႔ အဆင္သင့္ရေနပါၿပီ . . . ။ ညာဘက္က ပံုက Hide လုပ္ၾကည့္ထားတာပါ။ က်ေနာ္က Union လုပ္တဲ့အခါ လက္ရန္းတိုင္ကို ခ်န္ထားခဲ့တာက ေနာက္ပိုင္းမွာ Material ေပးခ်င္ရင္ သီးျခားစီ လြယ္လြယ္ေပးလို႔ ရေအာင္ ခ်န္ထားခဲ့တာပါ။

ကဲ ေလွခါးထစ္ေတြ ထပ္ထပ္ဆြဲၾကရေအာင္ . . . ။

Command: COPY <Enter>

Select objects: Specify opposite corner: 2 found (ေလွခါးထစ္နဲ႔ လက္ရန္းတိုင္ကိုေရြးပါတယ္။)

Select objects: <Enter>

Current settings: Copy mode = Multiple

Specify base point or [Displacement/mOde] <Displacement>: 0,0,8 <Enter>

Specify second point or [Array] <use first point as displacement>: <Enter>

ပထမအေပၚတည့္တည့္ကို Copy ကူးလိုက္ၿပီ။

Command: ROTATE <Enter>

Current positive angle in UCS: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0.00

Select objects: 1 found

Select objects: 1 found, 2 total (Copy ကူးထားတဲ့ ေလွးခါးထစ္နဲ႔ လက္ရန္းကို ေရြးပါတယ္။)

Select objects: <Enter>

Specify base point: (အလယ္တိုင္ရဲ႕ Centre ကိုေရြးပါတယ္။)

Specify rotation angle or [Copy/Reference] <12.00>: 24 <Enter>

အဲဒီလို Copy & Rotate ကို ၁၅ခါ လုပ္ပါ့မယ္။ တကယ္ေတာ့ အေပၚဆံုး ၁၆ထစ္ေျမာက္ေလွခါးထစ္ရဲ႕ အေပၚ မ်က္ႏွာျပင္ဟာ အေပၚထပ္ၾကမ္းခင္းမ်က္ႏွာျပင္နဲ႔ တညီတည္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။

clip_image032

T3D-02: Fig-17

ကဲ ဆက္ၿပီး လက္ရန္းဆက္ဆြဲလိုက္ၾကရေအာင္ . . . ။

Command: HELIX <Enter>

Number of turns = 1.00000000 Twist=CCW

Specify center point of base: (အလယ္တိုင္ရဲ႕ Centre ကိုေရြးပါတယ္။)

Specify base radius or [Diameter] <0'-0">: 4’4” <Enter> (လက္ရမ္းတိုင္ရဲ႕ Centre ဟာ ေလွခါးတခုလံုး Radius 4’6”       အ၀န္းက 2” ခြာထားတာ သတိရမွာပါ။)

Specify top radius or [Diameter] <4'-4">: <Enter>

Specify helix height or [Axis endpoint/Turns/turn Height/tWist] <0'-0">: t <Enter>

Enter number of turns <1.00000000>: 1 <Enter>

Specify helix height or [Axis endpoint/Turns/turn Height/tWist] <0'-0">: 10’ <Enter>

လက္ရမ္း Sweep လုပ္မဲ့ Path ကို အရင္ဆြဲတာပါ။

Command: CIRCLE <Enter>

Specify center point for circle or [3P/2P/Ttr (tan tan radius)]: (ခုနကဆြဲထားတဲ့ Helix ေအာက္ေျခက End Point ကို ဖမ္းပါတယ္။)

Specify radius of circle or [Diameter] <0'-0">: 1.5 <Enter>

Command: ROTATE3D <Enter>

Current positive angle: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0.00

Select objects: 1 found (ေနာက္ဆံုးဆြဲထားတဲ့ Circle ကိုေရြးပါတယ္။)

Select objects: <Enter>

Specify first point on axis or define axis by

[Object/Last/View/Xaxis/Yaxis/Zaxis/2points]: x <Enter>

Specify a point on the X axis

<0,0,0>: ေလွခါးဆံအပိတ္ ေအာက္ေျခလိုင္းရဲ႕ End Point ကို ဖမ္းပါတယ္။ အနီစက္ကေလးနဲ႔ ေအာက္ပံုမွာ ျပထားပါတယ္။

Specify rotation angle or [Reference]: 90 <Enter>

clip_image034

T3D-02: Fig-18

က်ေနာ္ အထက္မွာျပသလို ေတြ႕ေနရမွာပါ။

Command: SWEEP <Enter>

Current wire frame density: ISOLINES=16, Closed profiles creation mode = Solid

Select objects to sweep or [MOde]: 1 found (ေစာေစာက ေနာက္ဆံုးဆြဲခဲ့တဲ့ Circle ေလးကို ေရြးပါတယ္။)

Select objects to sweep or [MOde]: <Enter>

Select sweep path or [Alignment/Base point/Scale/Twist]: (ဆြဲထားတဲ့ Helix ကိုေရြးပါတယ္။)

Command: MOVE <Enter>

Select objects: l <Enter>

Select objects: 1 found

Select objects: <Enter>

Specify base point or [Displacement] <Displacement>: 0,0,4’2” <Enter>

(ေလွခါးထစ္တထစ္အျမင့္က 8”၊ လက္ရန္းတိုင္ အျမင့္က 3’ 6” ဆိုေတာ့ ႏွစ္ခုေပါင္း 4’ 2” တင္လိုက္တာပါ။)

Specify second point or <use first point as displacement>: <Enter>

Command: ROTATE <Enter>

Current positive angle in UCS: ANGDIR=counterclockwise ANGBASE=0.00

Select objects: l <Enter>

Select objects: 1 found

Select objects: <Enter>

Specify base point: (အလယ္တိုင္ရဲ႕ Center ကိုဖမ္းပါတယ္။)

Specify rotation angle or [Copy/Reference] <24.00>: 12 <Enter>

ကဲ အခုဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ အလိုရိွသလို ေၾကာင္လိမ္ေလွခါး (3D Spiral Staircase) တခုဆြဲလို႔ ရပါၿပီ။ ဆြဲေနရင္း မၾကာ၊ မၾကာ Save လုပ္ဖို႔လဲ သတိေပးပါရေစ။ က်ေနာ္ေရးျပထားတာ အေျခခံၿပီး အလိုရိွသလို ဆက္ဆြဲႏိုင္ၾကပါေစ။

“အားလံုးက်န္းမာရႊင္လန္းပါေစ” ခင္ဗ်ား . . . ။

1 comment:

  1. ကိုဝိုက္စ္ဂိုင္း ေရ...အၿမီွးေရာက္မတစ္ေနတယ္ဗ်ာ။
    အဲဒီေလွခါးလက္ရန္းဆြဲတာမွာ ရြာလည္ေနတယ္ဗ်။ HELIX ဆြဲတာအကိုလုပ္တဲ့အတိုင္းလိုက္လုပ္တာပဲ။အေပၚကိုမေရာက္ဖူးၿဖစ္ေနတယ္။
    ကူညီပါဦးဗ်ာ။ SWEEP ကိုေတာ့လုပ္ၾကည့္တာရတယ္။လက္ရမ္းအတုိင္း ေၿပေၿပေလးတက္သြားတာမွာမရတာဗ်။ေက်းဇူးပါပဲဗ်ာ။

    ReplyDelete