က်ေနာ့္ေစတနာနဲ႔ဆႏၵ

မဂၤလာပါခင္ဗ်ား . . . က်ေနာ္ AutoCAD နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးမႈေလးေတြ လုပ္ခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက ျဖစ္ႏိုင္ရင္ CAD Software ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးခ်င္ပါတယ္။ ဗဟုသုတေလးေတြ၊ အေတြ႕အႀကံဳေလးေတြ ေ၀မွ်ေစခ်င္တာပါ။ က်ေနာ့္မွာ ရိွတာကေတာ့ AutoCAD အေတြ႕အၾကံဳေတြပါ။ မိတ္ေဆြတို႔ သိခ်င္တာ၊ ေမးခ်င္တာေလးေတြရိွရင္ က်ေနာ္သိတာ၊ တတ္တာေလးေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ အေၾကာင္းျပန္တာ ေနာက္က်ရင္ေတာ့ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံအသီးသီး၊ နယ္ပယ္အသီးသီးမွာ AutoCAD နဲ႔အလုပ္လုပ္ေနၾကတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသူ၊ ႏိုင္ငံသားအေပါင္းအတြက္ က်ေနာ္တတ္ႏိုင္တာေလးကို ျဖည့္ဆည္း ေပးခ်င္တာပါ။ ေနာင္ကိုလဲ AutoCAD နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ သင္ခန္းစာေလးေတြ၊ ေဆာင္းပါးေလးေတြ၊ AutoCAD eBooks ေတြ၊ Engineering eBooks ေတြ ကို တတ္ႏိုင္သေလာက္ တင္ေပးသြားပါ့မယ္ . . .

ေလးစားစြာျဖင့္
WISE GUY
(wiseguy.edu@gmail.com)

Saturday, June 5, 2010

ေတာင္းပန္ပါရေစ . . .

က်ေနာ္ ဘာမွမေရးျဖစ္ပဲ ဒီဘေလာ့(ဂ)ေလးကို ပစ္ထားမိတာ ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကာေနပါၿပီ။ မအားတာလဲ ပါတယ္။ အဓိကက က်ေနာ္ ဘေလာ့(ဂ) ေကာင္းေကာင္း မေရးတတ္တာပါ . . . ။
ဘယ္ေလာက္ထိလဲဆို ကိုယ့္ဘေလာ့(ဂ) နံမည္ေတာင္ ကိုယ္မမွတ္မိလို႔ မနည္းျပန္ရွာရတယ္ . . . ။ Mysteryzillion မွာေရးခဲ့တာေတြလဲ ဒီမွာျပန္တင္ေပးပါ့မယ္။ အခုကစလို႔ ဆက္ေရးေတာ့ပါ့မယ္။ ဒီအတြက္ က်ေနာ့္ကို ခြင့္လႊတ္ၾကပါလို႔ ေတာင္းပန္ရင္းနဲ႔ . . . ။

No comments:

Post a Comment